Bielenda Silver Detox, Detox & Oczyszczenie, Detoksykująca maska metaliczna do cery mieszanej i tłustej

Kolejna maseczka ☺
Opis producenta:
Detoksykująca maska metaliczna szybko i skutecznie poprawia stan skóry mieszanej i tłustej z widocznymi niedoskonałościami.
Innowacyjne połączenie metalu szlachetnego w postaci nano cząsteczek z węglem pozwoliło na stworzenie niezwykle skutecznego preparatu, który głęboko oczyszcza skórę z toksyn i innych zanieczyszczeń, błyskawicznie odświeża, odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność. Maska efektywnie redukuje poziom sebum, zapobiega powstawaniu zaskórników i wyprysków, w sposób widoczny matuje błyszczącą cerę.
Nano srebro – metal szlachetny o działaniu bakteriobójczym i przeciwzapalnym regeneruje i nawilża skórę, łagodzi podrażnienia, ma pozytywny wpływ na pracę gruczołów łojowych.
Węgiel działa antybakteryjnie, oczyszczająco i ściągająco. Działa jak magnes: przyciąga i wchłania toksyny, martwy naskórek, nadmiar sebum oraz inne zanieczyszczenia z powierzchni oraz głębszych warstw skóry. Skutecznie oczyszcza zapchane pory, wyrównuje koloryt skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków.
Aktywny cynk wspomaga proces leczenia łojotoku, absorbuje nadmiar sebum zalegającego w porach, zmniejsza skłonność do powstawania zaskórników, opóźnia procesy starzenia skóry, łagodzi podrażnienia.
 W efekcie otrzymujemy idealnie matową, pełną blasku, świeżą i promienną cerę, pory zwężone i mniej widoczne, a niedoskonałości zredukowane.

Na maseczkę skusiłam się na ostatniej promocji- zresztą nie tylko na te jedną. Pierwsze co zauważamy po jej nałożeniu to to, że...nie jest srebrna tylko po prostu szara.Kolor nie jest najważniejszy, ale spodziewałam się czegoś lepszego. Po zastygnięciu maseczki (który trwa dłużej niż 10 minut) uśmiechnięcie się staje się dość bolesnym procesem (nie polecam tego robić, bo oprócz bólu maseczka się kruszy). Nie oczekiwałam efektu WOW- jak dotąd nie spotkałam maski, która zmatowiłaby mi skórę twarzy jednak po zmyciu tej moja buzia przestała się świecić. Skóra była gładka, nie zauważyłam aby łagodziła podrażnienia i niedoskonałości, ale sam efekt zmatowienia był dla mnie wystarczający i chętnie sięgnę po nią kolejny raz. Czytałam wiele opinii o tym, że zapach podrażnia oczy jednak u mnie to nie nastąpiło, a wręcz przeciwnie bardzo mi się on spodobał. Jak w większości przypadków produktu było trochę za dużo. 
Cena: około 3zł/8g

Plusy:
+efekt matowienia
+zapach
+cena
+wydajność

Minusy
-niedoskonałości pozostają takie jakie były

PS: Post miał się pojawić wczoraj, ale niestety zbyt późno wróciłam do domu
PS2: Zapraszam na mojego instagrama! @mlodomodoo
PS3: Zapraszam do komentowania i dzielenia się opiniami o produktach! 

Komentarze

Popularne posty