Pachnąca mgiełka do ciała jeżyna i wanilia. Avon Naturals

Na pierwszy ogień idzie mgiełka do ciała od firmy AVON. Zobaczyłam ją w katalogu w listopadzie/grudniu kiedy była na przecenie. Miała obłędny zapach więc zamówiłam!
Według producenta powinna :

  • Natychmiast odświeżać
  •  Przyjemnie orzeźwiać
  • Pozostawić delikatny zapach na skórze
Przeczytałam sporo opinii na temat tej mgiełki i zastanawiam się czy to ja dostałam takie opakowanie, czy komentarze na jej temat są MOCNO naciągane. Zaraz po użyciu czujemy głównie alkohol, który znika po pewnym czasie i pozostawia baaardzo delikatny, słodki zapach niepodobny do tego z katalogu. ALE pomimo tego, że nie jest on intensywny to pozostaje na długo. 
Jedno opakowanie (100 ml) wystarczyło na ponad pół roku. 
Troszkę się do tej mgiełki zraziłam, ale być może sięgnę po inny zapach z tej serii :) 


Plusy:
+trwałość
+ilość produktu
+cena
Minusy:
-zapach 



Komentarze

Popularne posty