Maybelline Baby Lips Peach Kiss

Bardzo popularne pomadki nawilżające od Maybelline! Tutaj: PEACH KISS
Opis producenta:
Ochronne balsamy do ust Baby Lips  to sygnał dla wszystkich dziewczyn, że czas zerwać z nudą!
Wreszcie są balsamy do ust, które idealnie pielęgnują, jak również nadają super kolory, a dla osób bardziej konserwatywnych lub oczekujących intensywnego odżywienia ust bez koloru dostępne są trzy balsamy bezbarwne.
Ochronna, bogata formuła wszystkich balsamów Baby Lips zapewnia spektakularne rezultaty, działanie udowodnione w badaniach - nawilża usta przez 8 godzin. Dzięki temu usta są bardziej miękkie, nawilżone i lepiej wyglądają.
Balsamy Baby Lips zawierają filtr SPF 20.

W internecie jest wiele bardzo różnych opinii tego produktu. Skusiłam się choć nie spodziewałam się niczego wielkiego po takiej cenie. Pomadka niestety nie nadaje koloru- przynajmniej na moich ustach, nawilża, ale nie jest to 8 godzin tak, jak obiecuje producent na opakowaniu. Ma bardzo ładny zapach, słodki i brzoskwiniowy, ale niestety smak nie przypadł mi do gustu. Gładko rozprowadza się po ustach. Nie klei się, nadaje delikatnego połysku. Jest to idealny produkt na co dzień dla kobiet, które nie mają czasu lub po prostu ochoty malować ust czymś wymagającym. Jeśli jednak macie suche albo spierzchnięte usta to polecam masełka do ust od NIVEA. Ja prawdopodobnie zakupie kolejną sztukę- tym razem mam nadzieję na coś co nada delikatny kolor. :) 
Cena: niecałe 10 zł/5g produktu

Plusy:
+cena
+zapach
+nawilżenie
+wydajność
+filtr przeciwsłoneczny!

Minusy:
-smak
-brak koloru

Komentarze

Popularne posty